Biuro rachunkowe Meritum

Biuro Rachunkowe MERITUM działa na obszarze powiatu puckiego od ponad 10 lat. W 2024 roku, dzięki rozwojowi firmy, zmieniliśmy siedzibę i od tej pory pracujemy po adresem Abrahama 38b/4 w Pucku.


W naszej pracy najważniejszy jest profesjonalizm, dlatego dokładamy wszelkich starań, aby usługi były świadczone na możliwie najwyższym poziomie. Jednak równie ważnym aspektem jest dla nas atmosfera panująca w biurze. Dzięki wiecznie uśmiechniętemu zespołowi, klienci mogą poczuć się u nas komfortowo, nawet w stresujących okolicznościach.


Od 2018 roku niezmiennie jesteśmy laureatami konkursu „Orły Rachunkowości” zajmując 1 miejsce na terenie Pucka. Jest to plebiscyt branżowy, w którym laureaci wybierani są na podstawie opinii klientów zamieszczanych w internecie.

Nasz zespół

Magdalena Michałowska

absolwentka Ekonomii ze specjalizacją Finanse i rachunkowość oraz Podatków i Doradztwa podatkowego na Uniwersytecie Gdańskim. Jestem właścicielką biura rachunkowego oraz doradcą podatkowym o nr wpisu 14434. To ja prowadzę z Państwem wszelkie rozmowy dotyczące podatków i księgowości oraz pomagam Wam wybrać optymalną formę opodatkowania m.in. przy zakładaniu działalności. W tym zakresie moim ulubionymi zagadnieniami są: rozliczenia zagraniczne, handel nieruchomościami, podatek od spadków  i darowizn oraz optymalizacja podatkowa.


Aleksandra Karczmarczyk

wieloletnia pracownica biura, której specjalnością są Księgi Rachunkowe. Bardzo szybko wykonuje swoją pracę, samodzielnie wyłapując problematyczne kwestie podatkowe w poszczególnych firmach. Ola jest moją „prawą ręką” w zakresie spółek kapitałowych i innych przedsiębiorstw zobowiązanych do prowadzenia tzw. pełnej księgowości.


Violetta Fularczyk

pracownik administracyjno-biurowy. Jej głównym zadaniem jest księgowanie wyciągów bankowych firm, które prowadzą księgi rachunkowe. Jest to zadanie dosyć żmudne, więc doceniam jej zaangażowanie. Są firmy, których wyciągi bankowe mają setki stron, a jej nie przeraża ten widok. Chętna do nauki, pomocna i zawsze uśmiechnięta.

Jerzy Michałowski

określany przez część naszych klientów jako „Pan tata”. Przez niemal 30 lat pracował jako Inspektor Kontroli ZUS, a od kilku lat pracownik naszego biura rachunkowego. To on przygotowuje dla Państwa listy płac, deklaracje ZUS i rozliczenia pracownicze. Ponadto z uwagi na bardzo dużą dokładność, weryfikuje prawidłowość księgowań przed ostatecznym „zamknięciem” miesiąca w danej firmie.


Lidia Miłosz

szybka i dokładna – dosłownie. Weryfikacja zaksięgowanych przez nią dokumentów jest wręcz przyjemnością, ponieważ pomyłki zdarzają się niezwykle rzadko. Cechuje się wnikliwością i nie potrafi pozostawić nierozwiązanego problemu. Zawsze można na nią liczyć, a pracę zaczyna godzinę przed ustaloną godzinę.


Sylwia Sawicka

pracownik administracyjno-biurowy, który Jest niejako na „pierwszej linii ognia” . To ona przyjmuje od Państwa dokumenty, układa je oraz skanuje, tak aby cała reszta zespołu mogła pracować w uporządkowany sposób, bez niepotrzebnego marnowania czasu. W czasie wolnym od tej całej papierkowej roboty, sporządza dla mnie różnego rodzaju zestawienia, księguje dokumenty oraz przygotowuje upominki dla klientów.


Fibi – golden retriever


pies terapeuta, czyli maskotka biurowa. Cenny „pracownik” , który dba o nasze zdrowie psychiczne i o ćwiczenia w pracy. Przez cały dzień szuka „ofiary” , która będzie ją głaskała. Kochana przez klientów i przez pracowników. Pies obrońca, bojący się własnego cienia.